بازگشت دوباره زندگی به شمال باریکه غزه و خشم صهیونیست‌ها+ تصاویر

بازگشت دوباره زندگی به شمال باریکه غزه و خشم صهیونیست‌ها+ تصاویر
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 - 21:59

بازگشت دوباره زندگی به مناطقی در شمال باریکه غزه به‌ ویژه اردوگاه آوارگان "الشاطیء" در غرب این شهر، خشم و ناراحتی رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

العالم- فلسطین اشغالی

پایگاه خبری "عربی ۲۱" نوشت: "دورون کادوش" خبرنگار نظامی رادیو عبری "گالاتز" گفت:‌ در حالی‌که ما درگیر حمله محدود به رفح هستیم. در شمال غزه این شرایط همچنان تکرار می‌شود. از آغاز جنگ، برای نخستین بار فلسطینیان اعلام می‌کنند که در اردوگاه آوارگان الشاطی در غرب شهر غزه، جاده‌ها در حال بازسازی هستند و آواربرداری‌ها در جریان است، و انتظار می‌رود که بازارها و مغازه ها به زودی باز شوند.

او در ادامه افزود: فقط جهت اطلاع شما، ارتش در طول جنگ، دو بار وارد اردوگاه الشاطی شد.

عکسی که این خبرنگار اسرائیلی منتشر کرده، ماشین‌آلات و بولدوزرهایی را نشان می‌دهد که از کوچه‌های اردوگاه آواربرداری می‌کنند تا تردد در این منطقه به سهولت انجام شود.

پیش از این، تصاویری منتشر شده که نشان می‌داد کمیته‌های جوانان در منطقه "الشجاعیه" واقع در شرق غزه در حال نظم بخشیدن به خیابان‌ها و آواربرداری از این منطقه هستند.

فعالان فضای مجازی نیز اعلام کردند که هدف از این عملیات پاکسازی و آواربرداری است که در صورت نهایی شدن توافق آتش‌بس و بازگشت آوارگان در مرکز و جنوب باریکه، شرایط پذیرایی از ساکنان آواره این منطقه فراهم شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها